martes, 31 de marzo de 2020

COMPRENSIÓ LECTORA


Hola a tots i totes!
Hui treballarem comprensió lectora!

Com la comprensió lectora ens acompanyarà sempre, perquè necessitem llegir i comprendre per a entendre matemàtiques, castellà, valencià, naturals, socials, cançons... Aprofitarem el nostre llibre de matemàtiques per a treballar-la.

LLIBRE ZOOM 1.2, Tema 7 (página 105)

ACTIVITATS PRÈVIES:

1.          Llegirem el text  d‘iniciació  del tema:
” I TIRE PERQUÈ EM TOCA”.
2.           Farem una lectura silenciosa.
3.            …I després una lectura en veu alta per a explicar a les mamis i papis de què tracta el text.


 TREBALLEM LA NOSTRA LLIBRETA:

 Recordeu les rutines que utilitzem quan escrivim a la llibreta:

1.  Data.
2.  Deixem una línia en blanc.
3. El títol centrat en la pàgina, en aquest cas... 
EL TÍTOL DE LA LECTURA.
4. Passem A UNA ALTRA LÍNIA i comencem EN MAJÚSCULA, acabem la frase AMB PUNT.


  
QUÈ FAREM A LA LLIBRETA?: 
Copiar i contestar les següents preguntes:

1. Com es diu el joc que ens descriu en la lectura?
2. En quin moment del dia han estat jugant els personatges?
3. El joc segons diu la lectura és molt…
4. Descriu com és el tauler i com es juga.
5. En la lectura quasi al final diu que ha sigut molt emocionant…

SOU UNS CAMPIONS I CAMPIONES!





¡Hola a todos y a todas!
¡Hoy trabajaremos comprensión lectora!


Como la comprensión lectora nos va a acompañar siempre porque necesitamos leer y comprender para entender matemáticas, castellano, valencià, naturales, sociales, canciones...Vamos  aprovechar  de nuestro libro de matemáticas los textos que nos ofrece.


Libro ZOOM 1.2, Tema 7 (Página 105)


ACTIVIDADES PREVIAS:

1. Leeremos el texto de iniciación del tema:
” I TIRE PERQUÈ EM TOCA”.

2.  Haremos una lectura silenciosa.

3. …Y después una lectura en voz alta para explicar a las mamis y papis de qué trata el texto.

TRABAJAMOS EN NUESTRA LIBRETA:

     Recordad las rutinas que utilizamos cuando escribimos en la libreta:

1. Fecha.
2. Dejamos un renglón.
3. El título centrado en la página en este caso...
 EL TÍTULO DE LA LECTURA.
  4. Pasamos A OTRA LÍNEA y empezamos EN MAYÚSCULA, terminamos la frase CON PUNTO.


¿QUÉ VAMOS HACER EN LA LIBRETA?:
Copiar y contestar las siguientes preguntas:

1. ¿Cómo se llama el juego que nos describe en       la lectura?
2. ¿En qué momento del día han estado jugando     los personajes?
3. El juego según dice la lectura es muy…
4. Describe cómo es el tablero y cómo se juega.
5.En la lectura casi al final dice que ha sido muy emocionante…

¡SOIS UNOS CAMPEONES Y CAMPEONAS!