Bon
dia!
Us
proposem ací alguns exercicis de diferents àrees, perquè els i les alumnes
puguen continuar amb el seu aprenentatge des de casa.
·
Matemàtiques
(llibre Zoom
1.2): Els xiquets i xiquetes hauran de repassar els continguts treballats en el
tema 6 referits a les hores. Si algun alumne o alumna no l'ha fet encara,
construir el rellotge que us enviarem amb el material.
ACTIVITATS D’AMPLIACIÓ (VOLUNTÀRIES).
Tenint present que estan treballades les hores en punt i mitja us proposem les següents tasques:
1.
Anotar
en la llibreta (o marcar en el rellotge) a quina hora desdejunes, a quina hora
menges, a quina hora et dutxes....
2.
Preguntar,
amb el rellotge davant: “Què fas cada dia a les 7 de la vesprada, i a les 9 del
matí?...”
3.
Dibuixar
rellotges a la llibreta, posar les hores que li anem indicant (només en punt i
i mitja).
·
Valencià:
Els xiquets i
xiquetes copiaran en la llibreta les paraules proposades, les lletres de les
quals estan desordenades, referides a "animals marins". Seguidament,
ordenaran les lletres per a compondre la paraula correcta i escriuran una frase
amb les paraules resoltes.
El polp té huit tentacles.
1. llteavca ríma
2. aótur
3. fído
4. ncacr
5. gauttor
6. aocr
-ACTIVITATS
D’AMPLIACIÓ: afegir uns altres animals marins (de manera oral o per escrit),
afegir paraules d’altres blocs temàtics (aliments, esports…)
-
RECORDEU:
*
A la llibreta comencem posant la data, deixem una línia en blanc, títol de
l’assignatura que estem treballant (en majúscula), i comencem l’activitat en la
línia de baix.
*
Escriure sempre en minúscula (llevat dels noms propis i els inicis d’oració).
* No cal que ens envieu les activitats, les corregirem quan tornem a l'escola.
* Qualsevol dubte, ja sabeu que podeu consultar a la tutora corresponent per la web família.
(**Solució:
Cavallet Marí, tauró, dofí, cranc, tortuga, orca).
Les tutores de 1r
¡Buenos días!
Os proponemos aquí algunos ejercicios de
diferentes áreas para que los alumnos y alumnas puedan continuar con su
aprendizaje desde casa.
·
Matemáticas
(libro zoom 1.2): Los niños y niñas deberán ir repasando los contenidos
trabajados en el tema 6 referidos a las horas. Si algún alumno o alumna no lo
ha hecho todavía, construir el reloj que os enviamos con el material.
-ACTIVIDADES
DE AMPLIACIÓN (VOLUNTARIAS). Teniendo presente que están trabajadas las horas
en punto y media os proponemos las
siguientes tareas:
1. Anotar
en la libreta (o marcar en el reloj) a qué hora desayunas, a qué hora comes, a
qué hora te duchas....
2. Preguntar,
con el reloj delante: “¿Qué haces cada día a las 7 de la tarde, y a las 9 de la
noche…?”
3. Dibujar
relojes en la libreta y poner las horas que les vamos indicando (sólo horas en
punto y media).
·
Valenciano: Los
niños y niñas copiarán en la libreta las
palabras propuestas, cuyas letras están desordenadas, referidas a
"animales marinos". Seguidamente, ordenarán las letras para componer
la palabra correcta y escribirán una frase con las palabras resueltas.
Ejemplo: oplp polp
El
pulpo tiene ocho tentáculos.
1 llteavca ríma
2 aótur
3 fído
4 ncacr
5 gauttor
6 aocr
- ACTIVIDADES DE AMPLIACIÓN
(VOLUNTARIAS). Añadir otros animales marinos (de manera oral o por escrito),
añadir palabras de otros bloques temáticos (animales, deportes…).
RECORDAD:
* En la libreta comenzamos
poniendo la fecha, dejamos una línea en blanco, título de la asignatura que
estamos trabajando (en mayúscula) y comenzamos la actividad en la línea de
abajo.
* Escribir siempre en
minúscula (excepto los nombres propios y los comienzos de oración).
* No es necesario que nos enviéis las actividades, las corregiremos cuando volvamos al cole.
* Cualquier duda, podéis consultarla a la tutora correspondiente por la web familia.
(**Solución: Cavallet Marí, tauró,
dofí, cranc, tortuga, orca).
Las tutoras de 1º
No hay comentarios:
Publicar un comentario